2013. július 3., szerda

hogyan rondtsunk el egy tokeletes napot, es hogy viditsunk fel egy szar napot?

jo hir, megtalaltam Harleyt! irtam is neki, de meg nem irt vissza

szoval hogy rontsunk el egy jo napot?
tegnap egesz nap egyedul meloztam, amit egyaltalan nem bantam. tok jol sikerult minden, idoben vegeztem, nem volt megerolteto, es csak egszer (!!!!!) kellett pumpalnom! a kabinok is kezdenek egyre szebbek es szebbek lenni. gondolom sokat segit benne az is, hogy egyre tobb gyerekfelugyelovel van kozelebbi viszonyom, tobbet beszelgetunk. egy csomoszor megkerdezik, hogy hat es az o kabinuk milyen? nagyon gaz? mert akkor megfegyelmezik am a gyerekeket! lenyeg, hogy felettebb aranyosak :) meg olyan is megkerdezte, akirol nem is hittem volna hogy barmikor is szoba allna velem.

es hogy rontsuk el? hat ha delutan esetleg egyetlen egyszer eszembe jutna egy kis szundikalas, hat miert is ne vernenek fel belole? jon az egyik csaj, hogy jo hire van :D :D menjek mosodaba, mert annyi cucc van ott, amivel jo lenne, ha a mosodas csajnak (Anitanak) holnap reggel mar nem kene szamolnia. pontosabban nem az hogy jo lenne, hanem menjek es csinaljam meg. mondtam Annanak, hogy nem vagyok biztos benne, hogy be tudom fejezni. erre mondta, hogy ne aggodjak, csak par oras munka, no de kinek?? meg hany mosogeppel?? mert en este 7kor kezdtem mosni, es hajnali 1ig nyomattam, pedig akkor mar majd lefordultam az asztalrol. meg szerencse, hogy jott Dalma, mondta, hogy szoljak, ha mar nem nagyon birom. ejfel korul beugrott, hogy hogy allok, aztan en elmentem aludni, o meg befejezte. hajnali 4ig nyomatta. de mivel neki aznap szabadnapja volt, kicsit konnyebben ment neki, mint nekem, hogy summa 15 orat huztam le. amugy nem tudom mit csinaltam volna nelkule, mert mondom, mar majdnem lefordultam az asztalrol... allva majdnem elaludtam. meg szerencse, hogy magyjabol mindig volt velem valaki. gyorsvaltasban jott Sara meg Fergus, hihetetlen cukik egyutt :D jott Jeremia, tegnap ismertem meg, meg Jeff, akinek hihetetlen vicces bajusza van, mondta, hogy lehet meg fog tole szabadulni, mert kicsit pedofil kinezetunek erzi maga, meg kell hagyni nem alaptalanul :P meg persze Teddy is tiszteletet tette, bar mondta, hogy aznap este elvileg neki kellett volna a gyerekekkel maradni, de hat azert par macioleles csak belefert a kis lelkem nyugtatgatasara.
szoval summa ez igy annyira nem is volt gaz

viszont a mai nap sokkal gazabb volt. 5 ora alvas utan nem annyira sok kedve van az embernek dolgozni. de legalabb fonokocskenk jo fej volt, mondta, hogy ne terheljuk meg magunkat, hogyha nagyon faradtak vagyunk, akkor inkabb menjunk el pihenni, meg szoljunk, es segit amit tud. mondjuk ebbol annyi lett, hogy egyszer kitakaritotta a kajalda WC-it, bar az is tobb mint a semmi. nem is ez volt a gaz.
a para ott kezdotott, hogy delelott 11korulre mar csodalatos modon vegeztunk a kabinok nagy reszevel. nem tudom hogy csinaltuk, de hat ugyik voltunk. bementunk a kajaldaba egy kis kave\nekem viz szunetre. de en akkor mar olyan faradt voltam, hogy alig alltam a labamon, szoval lefekudtem az egyik padra osszekaparni magam. Dalma mondta, hogy pihizzek csak, o addig kisopri az officet. mondom jo, addigra en is siman megleszek, utana mar megint bevetheto allapotban leszek. aztan egyszer csak megjelenik Lynda, es elkezd velem majdhogynem orditozni, hogy mi a faszert nem dolgozok, hozzam vissza a belem, mert ha valami nem tettszik, akkor haza lehet menni. persze az senkit se erdekelt, hogy alig allok a labamon... mondtam neki hogy ez igy nem allapot, de hat nem erdekelte, ugyhogy inkabb faszan elbogtem magam, es fel ora alatt befejeztuk a maradek kabint. persze az mar megint nem erdekelt senkit, hogy amugy alltalaban az a napi melonk, azon kivul nem nagyon szoktunk semmi mast se csinalni. szoval kb fele annyi ido alatt meglettunk vele, mint amugy. utana ebedelni alig mertem leulni, hogy nehogy megint munkakerulonek nezzenek.

veglis utana meg egyszer osszefutottam Lyndaval, es sikerult kicsit nyugodtabb hangnemben megmagyarazni neki, hogy baszki, 15 perc pihi nem munkakerules, kulonosen nem ugy, hogy reggel o mondta, hogy ne hajszoljuk tul magunkat. meg mondtam neki, hogy mennyire zavar, hogy hiaba dolgoztam tegnap fel ejszaka olyan munkat ami amugy nem az en feladatom lenne, egy rohadt koszi bazdmeget se kaptam senkitol. i mean, sorry, egy csomo gyerekfelugyelo kerdezte reggel, hogy vagyok, mikor sikerult lefekudnom, kell e vmi segitseg, csak a rohadt office-t erzem, hogy ugy banik velulnk mint senkihazi vendegmunkasokkal, akit addig hasznalsz amig le nem merul az elem, utana meg eldobod a picsaba. (tenyleg bocsi a szohasznalatert, de hat ez van). persze azt meg se kell jegyeznem, hogy ugyanugy ma is 4ig dolgoztunk mint mindig... egy perc engedmenyt se kaptunk.

de hogy hogy is lehet feldobni. 4utan elmentem zuhanyozni, meg aludtam vagy egy orat. elentem kajalni, es hat lam, az egyik csaj csak ugy odajon hozzam, hogy mi a helyzet? kerte, hogy csinaljak neki karkotot, es hogy hogy allok, mondtam, hogy meg boven Teddyen doglozok, de utana o jon a sorban, mondta, hogy o mar az enyemet elkezdte :D :D milyen aranyos mar :D meg a nevet se tudom, bar talan Hayle... talan, ez csak egy tipp. aztan a kosaras srac, Oscar jott csak ugy oda, megkerdezte, hogy egyedul eszek? mert hat o nagyon szivesen leulne mellem, mondtam, hogy tegye nyugotan szivesen latom, de hat mar vissza kellett mennie a gyerekekhez, de hat akkor is. tok jol esett a lelkecskemnek, ezzel a sraccal egyszer beszeltem, meg staff weeken, amikor vmi jatekba beszalltam hozzajuk, es o pont a hatam moge keveredett. szoval jol esett. most legabb idom is volt meg a blogot megirni, ki kene meg mosni a ruhaimat, meg Teddy karkotoet is meg kell mar csinalni. hat mert o tarta az egyezseget, eleg jol is. mert napi egy oleles helyett mar kb napi 3nal tartunk. de hat ti is tudjatok, egy oleles sokat tud javitani egy napon

papa :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése