2013. július 13., szombat

ajjj ajj ajjj....

igen gyerekek, tudom, hogy mar regen nem irtam, de hat nem tortenik semmi. pontosabban nagyon keves. most jott ossze nagyjabol egy blogra valo elbeszeles.

szoval: A) nem tortenik itt semmi az eg adta foldon! nem hiszitek el, de tenyleg semmi. melo, vege, es pont. meg ha bandazni akarnal, az se menne, mert a gyerekfelugyeloknek nincs egy szabad percuk se :\

B) a fonokok nagyon gazak. de hihetetlenul! ma csinalgattuk a kis dolgainkat, mire ebednel nagy mosollyal odajon Anna, hogy meglepetes munkaja van szamunkra. de tenyleg mintha meglepetes lenne, annyira orul neki. aztan kiderul, hogy Blechcsel (ez az otthoni Hyponak felel meg, ezutan igy mondom) ki kell mosni a furdohazat, mert a gyerekek kiutesesek. tokeletes. csak azt felejtette el mindenki mondani, hogy ettol ugy be lehet szivni mint az allat!! a haznak meg a felenel se jartunk amikor ki kellett mar jonnunk mert szedultunk de ezt ugy kell elkepzelni, mintha vagy 3 sort megittam volna. pedig akkor meg csak kb 15 perce voltunk bent, es utana meg vagy egy orat dolgoztam ott. Dalma nem birta a gyurodest, elment mast csinalni, en meg szereztem be egy maszkot, de nem sokat segitett :\ szoval mire vegeztem mar felreszegen jottem ki. aztan visszajottunk az irodaba, es konkretan kirohogtek minket, hogy a tisztitoszertol igy sikerult beallnunk. mi meg tokeletes felreszeg allapotban nevetgeltunk ossze vissza minden hulyesegen. ekkor mar volt kb fel negy, hozzateszem, megallapodas, hogy 4ig dolgozunk. akkor azt mondta Anna, hogy ha ennyire el vagyunk kenodve, akkor ne menjunk sehova, uljunk le, es szedjuk ossze magunkat. kb negyed ot korul meg mar megkerdeztuk tole, hogy akkor most merre??? kiderult, hogy hagyott minket egy orat pihenni ugy, hogy kozben vagta, hogy vissza kell mennunk meg egy hazat full kitakaritani Hyoval, mert az nekunk annyra jo lenne. persze kb negyed hatkor vegeztunk vele. hol is van az a munkaido???? az meg persze mindegy volt, hogy egyszer mar beszivtunk a hypotol, akkor masodjara meg jobb lesz :)

C) pozitivum viszont, hogy megkaptam az elso csekkemet. bar csak a buszjegyem arat adjak egyenlore vissza, de ez is tobb mint a semmi, 5 dollarral nem sokaig lennek meg :\ viszont most mar van vagy 37 :D ezzzzazzzz :D :D
amugy megjott a social security kartyam. erdekes, hogy nem laminaljak le, mit itthon, hanem egy sima pairkartya, egy szammal rajta, elegge serulekeny. viszont a szammal mar ki tudtam tolteni egy hulye urlapot, amivel elvileg kb egy-ket hel mulva elerhetem, hogy tenyleg hetente kapjak fizetest!!! sot meg azt is megkerdeztem, hogy elvileg a campleaderses szerzodesben az van, hogy 62 napra jar az az 1150 dollar, es helyeselt a csaj, hogy igen igen, utana hetetnte 255 dollart fogunk kapni, ami nalam legalabb ket het!! szoval kicsit jobban all a helyzet mint gondoltam! legalabbis, ha tenyleg igy lesz. legalabb egy hanyganyi remenyunk van.

D) elkezdtem tervezgetni az utazasomat! Boston - New York - Cleveland - Phoenix. kerdeses viszont, hogy milyen tomegkozlekedest valasszak. ezen egy okert a sok kozul csodalhatjatk kicsinyke kis hazankat! nekunk megvan a menetrendek.hu, es ott minden szart megtalalsz. itt aztan ilyen nincsen. kb 50 busztarsasag, vonatot meg nem neztem, a repulokrol meg nem is vagyok biztos hogy akarom tudni... es mint kulon van, mindegyikuk oldalat kulon kell vegigbujnod... szoval itt katasztrofalis megtalalni, hogy mivel utazz. ez nem is kis osszegbeli kulombsegek vannak. a Boston New York utat meg lehet tenni 3 es 23 dollarbol is... ki melyiket valasztja. bar elobbi elvileg mindig kesik, es meg a mi buszainknal is regebbiek :) de hat csoro egyetemista mit valaszt.. :D

E) tegnap Saraekkal keszultunk az esti bulira. valami gyoker gyerektanci tanci volt, es segitettem osszekeszulodni a kolkokkel. de milyen fura, hogy van neki meg ket masik csaj a szobaban, mindketten gyerekfelugyelok, es L O S Z A R T se csinaltak!!! de tenyleg! semmit!! en segitettem osszepakolni a gyerekek ruhait, feloltoztetni, kisminkelni stb stb. a masik ketto meg  csak ott alt bamban :\ nem is tudom, hogy oldja meg ezt igy magaban Sara. azert kb 8 gyerekre figyelni nem kis melo. utana legalabb este rohadt jot buliztunk. ha a gyerekek nem is, de mi azert jot tancoltunk. mar 3 tiszta amerikai formatancot tudok!! tok buszke vagyok magamra!! a vicces resze az volt, amikor a melos ruhamra felvettem Fergus kek zakojat, meg Sara voros parokajat. felettebb mulatsagosan ereztem magam :D a poen viszont az volt, hogy este 10kor jottem ra, hogy hoppa, az esti WC takaritasrol megfeledkeztem... szoval vissza, es meg egy meglepi dugulas is vart. jo este volt :D

F) nincs egy ertelmes ferfiember a taborban, akinek a tarsasagat elvezhetnem :\ de milyen aranyosan fogalmaztam mar :D :D :D lenyeg a lenyeg, ami egyben vicces is, eddig 4 sracra vetettem szemet, de igazabol nem volt semmi, csak egy kis beszelgetes. elsot kirugtak. masodiknak lett baratnoje, harmadikat kirugtak, negyediknek lett baratnoje. szoval most le kene allnom, ha nem akarom, hogy valakit kirugjanak :| :D hat ez van, ugy latszik ez a tabor nem erre lett kitalalva nekem :P

VISZONT! holnap estere mondtam mar a tobbieknek, hogy menjunk el tancolni! mert bulizni van kedvem! Sara mondta, hogy nem akarja hogy a fiuk ott legyenek, mert szeret o is azert kacerkodni a sracokkal. es ha ott van a kis pajtasa, akkor nehezebben megy a dolog. egy sraccal lenni egesz este nem olyan vicces, mint bolonditani par masikat. teljesen megertem! :D Oscar mondta, hogy o viszont paintballozni akar menni, de hat az elvileg belefer a hetfobe...
ami viszont meg viccesebb, Saranak megtanitottam egy magyar szot. kerdezte, hogy hogy hivjuk az indiancsomozast, meg az ilyesmi dolgokat. mondom leginkabb kezimunkanak, de ennek van mas jelentese is. azota minden magyar ezzel szivatja, o meg elvezettel kiabalja az osszes gyerek elott, mert hat ugy se ertik... a kis huncut ;) :D

mindenesetre ennyit mara... :) see you later guys!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése