2013. július 8., hétfő

MACI, elso turnusvaltas

pff gyerekek nem is tudom mikor irtam mar utoljara... igazabol csak annyit irok, amire vissza tudok emlekezni... most van hetfo, kezdjuk szombattal

szombat, mennek el a kolkocskek, mi csinaljuk a sima takaritast.
 KONCENTRALJ!! kozben mar az utazast tervezem, meg zenet hallgatnek, de nehezen megy! most mar muszaj a blogot megirni, mer van mit meselni!!

szoval ott tartottunk, hogy csinaltuk a sima takaritast, aztan utana megint korbe akartunk menni mas dolgokat csinalni, felmosni stb... megkertuk a vezetoseget, hogy kozoljek mar a staffal, hogy legyenek szivesek szallitsak el a koszos agynemut a mosodaba, meg soporjenek fel. na ebbol annyi lett, hogy az egyik hazban amiben kb 3 oraja takaritottunk 4 (!!!!) eldugult wc-t talaltunk! szoval kisse kikeltunk magunkbol, osszehivattam az osszes gyerekfelugyelot.eleg vicces volt, mert akkorra mar az osszes gyerek eltunk a taborbol, ok meg mar vagy 2 oraja semmit se csinaltak. mi meg persze dolgozhattunk, hogy a masnap erkezo turnusnak minden rendben legyen. ezek a kis szardarabok meg elvezettel osszeszartak a tiszta wcket.
szoval osszehivattam oket, bemutatkoztam tisztesseggel, elmondtam nekik, hogy mi a helyzet, es hogy legyenek szivesek ezt meg ezt megcsinalni hogy mi is idoben kesz lehessunk, es nekunk is lehessen egy kicsit lazabb delutanunk. amugy utana aranyosak voltak, tenyleg nagyjabol megcsinaltak amit kertunk, de valoszinu megint az volt a baj, hogy az officeosok szartak le amit mondtunk nekik... felettebb orultunk neki, de most mar tudjuk, hogy ha vmit akarunk, akkor nekunk kell beszelni a gyerekfelugyelokkel. amit en nem banok. minel tobb idot toltok veluk annal baratsagosabbak!

este nem volt vacsi, szoval ket emberket is megkertem, hogy szoljanak ha mennek ki vacsizni. ebbol annyi lett, hogy mindketten szoltak, csak az egyik kocsi mar betelt, ugyhogy nem tudtam veluk menni. de mazli hogy a masikba befertem! szoval megint en voltam az egyetlen support staff aki ment veluk partizni. az osszes tobbi konyhas meg kisegito szemelyzet logatta a taborban a kis labacskajat. en meg hat haverkodok, ezert vagyok itt!! es felettebb elveztem is! egy kis etterembe mentunk, amibe belepve kisse megallt bennem az uto. az igazi amerika! elegge ilyeszto volt. agyontetovalt arcok, mind kb 40 folott, rockzene, kozepkoru csaposnok, mi meg kis megszeppent fiatalok (vagy legalabbis en) bementunk helyet foglalni... tenyleg nem volt semmi! hazafele meg egy fagyishoz is betertunk, megint kb 3 dollarert a kozepes fagyit kertem, alig birtam megenni!!! kb 4szer akkora volt mint a magyar adag! igazi kaloriabomba. a fagyizo:

jah, es a piocacsipesemrol se feledkezzunk meg, itt a nyoma, bar ti nem nagyon latjatok, de en tudom hogy ott van, es hogy undi, fuuuuj :\ igen, ott kozepen az a kis piros folt...

vasarnap meg alig sikerult elekzdeni a napot... meg kellett varni amit a 4 hetes turnusban levo gyerekek elmennek a taborbol, de mire ok elmentek, az ujak mar erkeztek, szoval kb 2 orank lett volna normalisan kitakaritani a tabort, szoval nem csinaltunk inkabb semmi melyebb tisztitast, hanem a regulart cleaninget csinaltuk.
bar persze tul egyszeru lett volna a nap balhe nelkul. Dalmatol elkerte ket csaj a golfkocsi kulcsat, es sikeresen nekimentek az egyik haznak kivive a vizvezeteket. lehuzva a wc-t a maradek a haz oldalaban landolt. elegge kiakadt rajta az egesz vezetoseg... aztan szegeny Dalma is parazott, mert hat o adta oda a kulcsot a kis butusoknak.... de vegul nem lett semmi belole. pontosabb eddig nem
szerencsere megint sikerult Saraval meg Fergussak kikapnom a szabadnapot, pontosabban mondjuk ugy hogy nem valtozott semmi, mondtam Saranak, hogy nehogy itt merjenek felejteni, mert a vegen meg duhbe jovok! de vegul nem hagytak itt! az egyik sracnak van a kozelben (kb 1 ora kocsikazasra) egy haza. elmentunk elotte bevasarolni, meg ilyesmi. vettem egy rohadt jo sportmelltartot! de tenyleg! 12 dollar korul volt, de minden centet megert! sokkal kenyelmesebb mint barmi mas amit valaha viseltem! imadom!
ezutan megvolt eletem elso Burger Kinges elemenye is, ennek oromere kaptam egy koronat! Sara meg alig birt dulore jutni a tapipados italautomataval! :D


Jah, ha mar itt tartunk, mi tortenek a szinesboruekkel, ha leegnek! ez volt a napi kerdesem a facebookon! erdekes, hogy milyen jol vette a srac, hgoy megkerdeztem. hat de mondtam is neki, hogy nem akarom en megbantani, csak rohadtul erdekel a dolog! hat elmondta, lahamlik. semmi tobb, nem pirosodik, nem is faj, semmi, csak lehamlik. erre jo a tabor! olyan dolgokat tudhatsz meg amilyeneket addig nem is mertel megkerdezni!

este megerkeztunk Chris hazaba, felettebb csinos kis otthonka, termeszetesen a semmi kozepen. de volt egy pince, jaterterem szinten berendezve, barpult, csocso, billiard, minden mi szem szajnak ingere. amugy csak most kezdem ertekelni az amerikai szokasokat. mert ha mi otthon elkezdunk ugy isten igazan inni, kulonosen hazibulin, az hetszentseg hgoy legalabb egy ember csattreszegre isszza magat. itt nem tortent semmi ilyesmi. kulturalt ivaszat, beszelgetes stb. nagyon elveztem. azt mondanom se kell, hogy megint en voltam az egyetlen kisegito szemelyzetes a buliban. de erdekes modon nem hogy kineztek volna, orommel fogadtak! egy Zack nevu srac meg meg is jegyezte, hogy mennyire orul, hogy el tudtam jonni, meg milyen jo, hogy akkor ezentul mindig veluk lesz szabadnapom, mert akkor tudunk egyutt menni mindenfele. szoval aranyos volt. kiderult az izraeli gyerek neve is, Igelnek hivjak, es kibeszeltuk vele a szamomra elegge idegesito magyar szokast, a zsidozast. es tudjatok mit, mondtok amit akartok, nekem nincs veluk semmi bajom. pontosabban 'veluk'... kikkel? mindet ismered? meg tudod mondani, hogy minden zsido olyan??? nem!! es Igel mindenkepp egy aranyos figura! ugyhogy mar csak hogy ot megtiszteljem, en nem fogok zsidozni senkit!

estere viszont voltam olyan jo fej, hogy hagytam Fergust es Sarat kibontakozni, ertsetek jol a dolgot ;) helyette nekem egy sokkal aranyosabb alvotarsam akadt. Igel nyomta a kezembe, amikor mar, OFF emlekeztek a jobaratokbol Joey borszekere? ami hatradol, es felemelkedik a labtarto? megvan?? na egy pont olyanban aludtam Igel alltal adomantyozott macival. de ez nem a cimben szereplo maci, az majd kesobb jon, szoval itt az en macim:

megint off: most mondta az egyik srac, James, hogy adoptaltak! meg sose beszeltem senkivel, akit adobtaltak volta! szoval keressuk a kerdeseket... minden fajta eloitelet nelkul, csak megtudni a tortenetuket es az erzeseiket. hihetetlen! nagyon erdekel a tortenet!!

na lepjunk tovabb. 'reggel' elmentunk egy igazi amerikai reggelizobe, vagy nem tudom hogy hivjam. igazabol Polly's  pancake parlor nevre hallgatott a hely, es kb 50 fot tudott egyszerre befogadni. de mi delelott 10 korul odamentunk es fullon volt, varnunk kellett egy orat, hogy asztalt kapjunk. szoval mikor kb fel egy korul kijottunk, meg akkor is tok tele volt! nem tudom mi volt veluk, de hat nagyon tudtak ott elni!

 emezt viszont noverkemnek ajanlom! hazikeszitesu juharszirupot nem vettem, de a kovi kepen lathato cuccot igen. rohadt erdekes! eloszor juharszirupos ize van, kisse edeskes, utana egy vegetahoz hasonlo sos, majd vegul egy borsos csipos jon! nem tudtam neki ellenallni, hat ez lesz Zsofi egyes szamu ajandeka :D boldog karacsonyt, vagy miegyebb

jah, persze, es Sarat se felejtsuk ki a lovacsakazasaval, a kajalda elott volt :D

innen egy kozeli kis varoskaba mentunk, mert meg mindig nem talaltam meg a konyveket amiket keresek, de hat persze itt se lett meg, viszont par erdekes dolgot talaltam. elso kepen egy oldal a prozai kerdesek ez komoly valaszaik. itt egy regi szamot ideznek fel, amiben megkerdezik, hogy a nehez sorsu (sokkal komolyabb itt az alap kerdes, csak most nem akarom reszletezni), szoval hogy a nehez sorsu emberek tudjak e hogy karacsony van. valasz: igen, csak van mas dolog is amivel torodhetnek
 kovetkezo kepet nem reszleteznem, az egesz mesekonyv igy volt megirva, es elvezettel hallgattam, ahogy Sara felolvassa nekem. aki erti erti, aki nem, annak meg jobb is ha nem. amugy egy mesekonyvrol van szo, aludj el szepen kis Balazs szinten, csak kisse felturbozva :D

 a kovi ket kep meg a konyvesbolt alltal adott papirzacskok. kedvenceim!


ezutan bementunk Saraval egy kis boltocskaba, vettem is egy taskat, nem tudtam neki ellenallni. anyukam, ha emlekszel, regen volt nekunk ilyen kis meretu szines hatizsakunk, csak elszakadt vagy lett vele valami. na olyat vettem csak pepitaban. kisse draga volt, de tenyleg nem birtam neki ellenallni, es ha azert nem is, de a papirzacskoert amit ott adtak, mindenkepp megerte az uzletet: egy indiai csalad csinalja ezeket az ujrahasznositott taskakat, ugy hogy ok kb 13 gyereket fogadtak be az utcarol, iskolaba jaratjak oket, es ilyen taskak eladasabol fedezik a golgaikat. szerintem nagyon aranyos gondolat, szoval megerte!

hat ez meg a probafulkeben volt, nekem tettszik, azert mutatom meg! :D

vegul, de nem utolso sorban megmutatnek nektek egy konyvbol egy idezetet. igazabol Chris hazaban katatva rabukkantam ket konyvre, egyik az ezer dolog amit latnod kell mielott meghalsz, a masik meg a bor nagykonybe. mindkettoben szerepelt magyarorszag, bar elobbi elegge sznob valtozat volt, viszont a masik 16!!! oldalt szant orszagunkra, es nem is akarhogy beszelt rolunk. abbol a konybol jottem ra, hogy nalunk van az egysegnyi teruletre vonatkoztatott legtobb fajta bor termesztese! szarra dicserte a tokaji aszut. amiert viszont az idezetet mutatom, ugy kozepfele olvashatjatok: ha esetleg megprobalnal magyarul olvasni valamit, ugy fogod magad erezni, mintha egy marek cukorkat vettel volna a szadba, kb 10 percen keresztul szakadtam a rohogostol miatta! es ez egy full komoly konyvbe van beleirva!!!

EEES amiert a macit kaptatok a cimben!!!!
most lattam eletemben eloszor egy igazi!!! elo!!! vad!!! vadon elo!!!! egy igazi vadon elo macit!!!! ott olalkodott az ut mellett! volt vagy masfel meter magas, meg kb 3 meter hosszu, NAGY FEKETE!! sajna kepem nincs rola, de hat attol az elmeny meg megvan!! YEAH :D holnap meg megint melo.. :\ talan majd a kis baratocskaim felvititjak a napomat! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése