2013. július 20., szombat

igen, meg elek! (es kib@szott jo fej vagyok)

udv mindenkinek, orommel jelentketem, hogy igen meg elek!!
juhhheheeeeeee :D :D

a megfazasom meg mindig kitart, de most mar azert kezdem magam emberibben erezni. bar az orrom folyik, salam megvan, lazat nem tudok merni, de hat elek es dolgozok. legalabbis amennyire tudok. bar a salamat mindenki szereti, ma az egyik srac megkerdezte, hogy miert van mindig rajtam. mondom fajos torok, erre elkezdi huzogatni, hogy nem hiszi el, biztos ki van szivva a nyakam. nem akarta megerteni, hogy meg en lennek a boldog, ha ki lenne szivva, de higyje csak el, nincsen :\

kell egy tisza cipo. vagy barmilyen, de a tiszanak orulnek a legjobban. nem allapot hogy a melos csukaimban jarok ki partizni is. es hianyzik a piros magassarkum...

melo mindig csak ugyanaz volt, semmi erdekes. bar amennyire tudom, elkerulom a dugulasos wcket. mindig hivok vmi maintenencest :) tudom hogy kocsogseg, de hat akkor is...

sajna a heten betegseg miatt egy csomo jo mokarol lemaradtam. most volt a hagyomanyos zold-szurke haboru, de hat alig birtam a melot lenyomni, utana mentem aludni. pedig tenyleg aranyosak voltak. egesz nap a napon futkaroztak, ez hulyebbnel hulyebb feladatokat csinaltak. meg esti bulik, meg miegyebb. de hat betegen csak nem megy el az ember. amugy most tunt csak fel, hogy egy het kihagyas mennyit jelent. szornyu... nem akarok meg egy ilyet. tul sokat hagytam ki, a tarsasagi eletem teljesen ellaposodott.

uj news... exem ujra talalkozgat az exevel, es engem ez miert zavar.... onelemzgetes elso fejezet indul. bullet the blue sky
http://www.youtube.com/watch?v=Bh1P6x5SCw0
vagy valami ilyesmi. ezt a kerdest meg meg kell szulnom :\

o ha mar rossz hirek, Teddynek meghalt a nagyija. nem kerdeztem tole, hgoy most haza kell e amiatta mennie, de ugy tunik nem. amugy az is kiderult, nemtudom mondtam-e mar, hogy sikerult osszeszednie egy csajt. orulok, amikor kb ket hetig huzta az agyam, utana meg kerul egy hetig, full mas embertol megtuodm, hogy osszejott egy csajjal, utana meg meg a szajaba is kell ragnom, hogy rohadtul nem zavar, csak lehetoleg ne nezzen levegonek. na mindegy.. ilyen az elet.

utazastervezgetesem viszont mar foltamatban van.
aug 25en vegzek a meloval, 26an reggel west ossipeebol indul a busz bostonba. elvileg fel 1-1 korul mar ott leszunk. bar idefele is kestunk egy orat... probalok couchsurfingezni, eddig 9 kerelmet kuldtem ki, amibol 4re jott nemleges valasz, a tobbi meg nem irt. viszont egy felettebb cuki srac irt, hogy lehetne e nalam budapesten :) mondtam neki, hgoy nehezen, mivel az USAban vagyok, de irtam neki vagy egy oldalnyi neznivalot pesten, amit nagyon megkoszont, es mondta, hogy milyen csodalatos vagyok, hogy ennyire segitek neki! szoval amazingnek erzem most magam. vagy ugy is mondhatnak, hogy ku.va jo fej vagyok. most is elkergettem Akost meg Annat a szobaba, mert a tobbiek bementek a varosba. hihetetlen vagyok! :D :D

amugy meg a jofejsegrol :D kepzeljetek! mostanaban (az elmult ket hetben) raszoktam, hogy kis sticky noteokat hagyok a kabinokban, rairom, hogy mennyire voltak gazok, mit kene valtoztatni, ilyesmi. kaptunk is ra visszajelzest :) az egyik kb egy hete erkezett, ugyanugy a tukorre volt felragasztva, mint az enyem, es azt irtak, hogy milyen hihetetlenek vagyunk, es mennyire koszonik a munkankat :D a masikat meg pont ma, le is fenykepeztem, csak b@sztam elhozni a gepet, egy nagy thank you alairasokkal meg miegyebb :D tenyleg aranyos volt :D

o, es kepzeljetek! megkaptam eletem elso tervezesi feladatat! oke, hogy egy regi jatek reprodukalasa, de azert megis! meg Greti nevu hugicamnak volt valamikor egy kis fa vonata, aminek a kocsijain a nevenek a betui voltak, csak mar isten tudja mikor elveszett. meseltem ezt a sztorit a woodshopban dolgozo csajnak, es mondta, hogy no para, hat csinaljuk mar meg ujra! oke oke, csak hat elotte azt azert meg kell tervezni! igyekszek minden szarsagot osszeszedni, amit anno tanultunk a suliban, de hat hihetetlen! nagyon orulok meg izgatott vagyok meg miegyebb. tudjatok, az azert megis mas, hogy amikor eloszor csinalsz valami ilyesmit, nem egy full idegennek kel odaadni a terveket, hanem ok azert segitenek, hogy mit kene meg rajta javitani, mit nem ertenek, ilyesmi, de probalok mindenre kiterjedo lenni. szerencsere muszaki mechanikaval meg ilyesmivel nem kell foglalkoznom, csak az esztetikaval, meg magaval a rajzzal. el kell ismernem a muszaki rajz es dokumentacio nevu targy bent volt a top 5 legutaltabb targyaim kozott, de most az egesz akore epul. latom magam elot hogy mit akarok, de hogy azt ugy meg tudjam jeleniteni, hogy azt a muhelyben meg is tudjak valositani. hanyszor de hanyszor elmondta ezt a tanarno, es ime, itt az elo pelda... ejj, ha jobban ertekeltem volna... na mindegy, itt a gyakorlat ideje!

es megegyszer meg kell jegyeznem, kib@szott jo fej vagyok.... ha ha Daninak az exevel jobb... menjen, legyen boldog, mert hat azert vagyunk itt, nem??? de ha 10 ev mulva elvalnak, 1000000% hogy halalra fogom miatta szekalni...

joejt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése