2013. július 30., kedd

tudom, megint lassan irok, de hat mit tehetek???

hat igen, az a gyonyoruseges nap utan meg mindig nem hasznaljuk a golfkocsit, kicsit hianyzik is. szerettem en azert kicsit arturt. (tekintve, hogy igy neveztuk el, artur).
de hat azert csak van bennunk egy kis buszkezeg nem?? lehet hulyeseg, de megis. igy legalabb eggyel kevesebb dolog miatt tudnak minket csesztetni, meg legalabb igy nagy ivben elkerulhetjuk az irodat. senki se szol be nekunk, bekeben megvagyunk. poen viszont, hogy igy dalmaval is elegge elszeparalodtunk. o csinalja a fiu oldalt, en meg a lanyt. ugyhogy kezdenek a napjaim kisse maganyos formaba athajlani. nem is banom, hat tudjatok kb milyen vagyok, csak azert a nap vegen hianyzik neha egy kis barati beszelgetes. azt meg itt igen keveset lehet talalni.
bar a minap feletteb aranyosan jott ki minden. bementem a fenykepesz pasihoz, nevezzuk neven Ty-hoz, mert kivaltsagos vagyok, es megengedi, hogy nala netezzek (mellesleg megjegyzem, mondta, hogy o amugy valogatos, es nem mindenkinek engedi meg, de hat nekem igen), szoval rairtam Vernonra, hogy mit csinal o facebookon. beszelgettunk kicsit, es mondta, hogy igazabol semmit, en meg, hogy lusta vagyok hazamenni a kartyamert, de jegyet kene foglalni, szoval mondta, hgoy hazakiser erte. milyen kis kedves tud lenni ez a kis csoki :)
utana fagyiztam is meg egyet, benne meg fellangolt a kreativitas, es megcsinalta a batman jelet. utana meg egy tok jo hosszu sort beszelgettem vele meg Lizaval (a woodshopos nocivel) majd kesobb Ty is csatlakozott. szidtuk kicsit az officet, meg ilyesmi, de hat kb hajnali 1 korul keveredtem haza, tippelni lehet ki kisert haza.
what else... jah, az egyik nap epp full veletlenul ott volam az esti eligazitason, mekkora mazli. az egyik noci szot ker, es elkezdi mondani, hogy hat o akkor most hagyomanyteremto cellal kioszt harom tisztasagi dijat. en meg hat ez meg mi a hell??? most nem azert, de mert o egyszer vegigjart a kabinokon nem tudhatja, hogy mi merre hany meter. mi meg nap mint nap bemegyunk es latjuk a kulombseget. de meg ha olyanoknak adott volna dijat akik tenyleg megerdemlik, de hat az tul egyszeru lett volna. meg amugy is, en meg Dalma vagyunk a ceaning staff, o mit kontarkodik bele??? meg direkt azert kezdtem el a cetlizest, mert nem akartam agyik hazat se kiemelni, csak tudatni veluk, hogy min kene valtoztatniuk. de hat nem.... mindegy. masnap reggel szoltam neki, hgoy igy azert ez nem allapot, ugyhogy ha esetleg ezt megegyszer meg szeretne tenni, akkor legyen szives tudassa velunk, mert mi tudjuk, hogy mikor ki mit csinal takaritasi szempontbol... ugy tunt felfogta a dolgot, ma mondta is, hogy majd holnap reggel lesz esedekes a korbemenetel, csak kicsit azert megis kellemetlen volt a dolog. meg hogy mondod el egy kb 20 - 25 evvel idosebb nonek, hogy azert ne csinalja mar a mi dolgunkat??? de talan most mar menni fog

dalma is aranyos volt a minap, kaptam tole egy doboz pringles, mert szerinte mostanaban jobban kijovunk egymassal. full meglepo volt a dolog, meg most se nagyon tudom hova rakni, de hat azert tettszett, be kell valljam :) foleg a pringles :)

a minap kimentunk shoppinggolni is, megkerdezte Akos meg Anna, hogy van e kedvem kimenni veluk, mondom meg szep hogy van!! megkerdeztem par embert, hogy kell e nekik valami, Fergusnak kellet egy csomag oreo, amit kesobb a csikoshatu mokusok felzabaltak, meg vegul Vernon is kijott velunk. mondta, hogy nem igazan tud kimenni a taborbol, ugyhogy minden lehetoseget megragad. en meg mondom jo fej leszek, hat jojjon. szerintem meg talan egy kicsit jol is erezte magad, en meg dagadtam a buszkesegtol, hogy megint milyen kedves es aranyos vagyok. meg amilyen .............. jofej vagyok, masnap is mentunk ki, mert kellene nekem mar egy uj cipello, es mondtam neki, hogy jojjon ki ha akar. persze, megint mivel olyan jo fej vagyok, meg ki is alltam erte. mert persze tul egyszeru lett volna konfliktus nelkul. Patrick is mondta, hgoy ki akar jonni, de hat annyian mar nem fertunk be a kocsiba. szoval valasztani kellett, hogy akkor Patrick, vagy Vernon. en mondtam, hogy Patrick azert tobbszor keveredik ki mint Vernon, es hat itt vagyunk amugy is amerikaban, hat meet new friends! akkor miert ne johetne. szoval vegult sikerult beszereznunk egy nagyobb kocsit, amibe vegul mindenki belefert. de hat azert csak jo fejnek ereztem magam, hgoy nem hagyom itt ugy Vernont, hogy korabban mar beigertem neki, hgoy johet, aztan megsem, hanem akkor en is itthon maradok. de vegul sikerult megoldtani.
a gaz helyzet viszont ma volt. a lanyok megint mentek ki a varosba, de mivel nekem sajna nem sikerult cipot vennem, en is kimentem volna, ugyanaz a helyzet, egy hely, de mondom nem baszok ki Vernonnal, nem megyek el, mert nekem kellemetlen lenne ugy itthagyni, hogy addig mar ketszer kivittuk. o viszont csont nelkul itthagyott. maybe next time....

pozitivumok!
ad one! megvan a jegyem bostonbol new yorkba! mindossy 5 dollar plusz ado volt, bovebb infoert latogassatok el a www.megabus.com oldalra! (na latjatok, ezert volt erdemes elkezdeni ezt a blogot, ha esetleg valaki a jovoben ilyesmi infok utan kutatna, akkor innen mar tud otletet szerezni). szoval azert volt amugy 5, mert keson foglaltam, lehetett volna 3 is. aug 28an utazok :) tok izgatott vagyok :)
ad two, megvan a bostoni hostom! kisse erdekes a gyerek, ha lesz jobb lehetoseg akkor oda megyek, de hat mar ez is tobb mint a semmi. ne feltsetek, nincs semmi gaz, csak azert ha egy 31 eves pasi meg mindig a szuleivel lakik bostonban, az azert mar kisse fura... meg ahogy o is mondta, mar nagyon vagyik egy igazi kapcsolatra, csak nem akarom hogy belem lassa bele, nem pasizni megyek bostonba, hanem vilagot latni. mindenesetre felfogta mi a helyzet, remelem tullepett rajta, de ha lesz jobb, akkor oda megyek :)
Ad 3!! New York-i szallas is meg van oldva!!! a woodshopos csaj mondta, hogy nala nyugodtan lehetek, bar lehet o nem lesz otthon, de attol meg mehetek! milyen kedves mar tole! sot, meg szamon is kert, hogy miert nem mondtam ezt mar elobb!! hat de mondtam neki, csak nem jutott el odaig! szoval lenyeg, hogy mar az is megvan!
Ad 4!!!!!! aztan a vegen meg tul sok lesz meg a jo hirbol!! megvan a jegyem Clevelandbe is! augustus 31en este indulok, es masnap hajnalban erek oda! kemeny 61.50 dollarba fajt, de atszallas nelkuli, minden joval felszerelve, tovabbi info a www.greyhound.com oldalon :)
AD 5!!!!!!!!!!!! ugyebar 24 dollar a belepo a rock and roll hall of famebe. node lehet venni membershippet is. ami kb ilyen torzsvasarloi cucc, vagy isten tudja hogy lehetne leforditani, lenyeg, hogy a legkisebb csomag 50 dollarba kerul, amivel egy evig ingyen mehetsz a muzeumba, kapsz kulon tagsagi polot, kapsz matricakat, meg 10% kedvezmenyt az ajandekboltban, meg blablablablablabla. de hat 3 napig leszek ott! akkor ezzel mar mindharom napon be tudok menni, ami amugy 72 dollar! har igazan jol jarok! :D :D :D

szoval most mar csak a clevelandi hostot kell megoldanom, meg a phoenixbe valo eljutasomat! igazan joll allok! felettebb orulok! :D :D :D
yeeeeeeeeeeeeeeeah!

cuppppanos pusszantyu mindenkinek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése