2013. július 1., hétfő

kepszakadas

no haho!
 az elmult par napban nem tortent semmi erdekes. de tenyleg semmi. nem is tudok semmit se mondani... meg tippem sincs. csak elszaladtak folottem a napok.

annyi megmaradt, hogy az utobbi ket napban ket gyerek is behany, remelem nem lesz tobb. bar szerencsere nem nekunk kellett feltakaritani, de eleg gaz lenne, ha vmi jarvany torne ki. bar elvileg a tavajiak mondjak, hogy volt ra nem is egy precedens :\

de legalabb ma megint szabad napom van. kiraly. el akartam menni Portsmouthba, de sajna nem volt aki elvigyen. van egy facebookos csoport a kozelben taborozo magyaroknak, onnan mondtak 5en is, hogy jonnenek, de kocsit sajna nem sikerult osszeszedni. mondtam az egyik itteni sracnak, hogy ha o vezetne, akk lehet kapnank kocsit, de csak nem ment bele. de vegul o meg egy masik csaj a taborbol elmentek valahova, bar engem nem hivtak :\ mindegy :) max majd jovo heten szerzek be par gyerekfelugyelot, akikkel elmehetunk. van par jo arc kozuluk, es pont egyutt van szabadnapunk. tegnap este hivtak is, hogy menjek veluk taborozni valahova, de megint esett az eso, meg tornadoriado, szoval inkabb kihagytam az elemeny. mindenesetre ertekeltem a meghivast, es lebeszeltuk, ha maradnak igy a szabadnapok, akk vmikor elmegyunk egyutt Portsmouthba meg Bostonba. nem is bannam. kedvelem ezeket az embereket, neha sokkal jobb arcok, mint a magyarok.

erdekes, hogy ha kikerulsz kulfoldre, mennyire tudsz ragaszkodni a magyar kozosseghez. hat ha vagytok vagy 10en, mindegy mennyi kotozkodes, az egymas hata mogott beszeles stb stb... tipikus dolgok... pedig ha nem ragaszkodnank a magyar nyelvhez sokkal tobb es kedvesebb emberekkel is tudnal baratkozni. en ilyen szempontbol igenis buszke vagyok magamra! Sara, Fergus, Berni, Teddy, Mayra, mindt rohadt jo arcok, es sokkal kedvesebbek egyenkent mint husz masik. ertuk mar megerte eljonni idaig :) minnel tobb idot toltok veluk, annal jobban erzem magam. Saraval az enekorakon mindig jot nevetgelek a hulye amerikai gyerekdalokon. egyszer majd felveszem videora, tettszeni fog :) kulonosen Sara eloadasaban.

jah, tegnap este volt egy felszolalasom a kolkocskek elott, ugy gondoltam emgerdemlik. bevezetesul emondanam, hogy van egy nagyon aranyos kis szokasuk, lehet mar emlitettem, hgoy minden este amikor osszegyulik a tabor felszolal egy egy gyerekfelugyelo, es elmondjak, hogyha valamelyik gyerek valami kulonlegeset csinalt aznap. szoval tegnap este en is szolasra emelkedtem :) az egyik hazban, nevezetesen az Arapaho Southban, hihetetlen tisztasag van! de nem tudjatok elkepzelni mekkora! 10 ember egy kb 20 negyzetmeteres szobacskaban, de csillog villog! ugyhogy megkertem oket, hogy legyenek szivesek felallni, koszonetet mondtam, utana meg az egesz tabor megtapsolta oket :) es ez csak az egyik resze a sztorinak. utana beszeltem meg par gyerekfelugyelovel, mondtak, hogy milyen aranyos volt a felszolalasom, es el kezdtek kerdezgetni, hogy na es az o kabinuk milyen? nagyon rosszak a helyzet, ugyhogy javulast varok :) valamiert elismerest erzek, eddig nagyon nem volt meg, kulonosen nem a vezetoseg reszerol, de hat toluk most mit akarjak.... de a gyerekfelugyelok hozzaallasanak valtozasat erzem. es tettszik :)

ma megint probaltam szora birni (ex)baratomat... igazabol tippem sincs hogy mi van vele... lassan mar ket hete nem beszeltunk. probaltam szora birni, de hat nem sokat hatott... mondta, hogy olvassa a blogot, latja hogy nem epp a legjobb napjaimat elem, es ennyi! koszontuk a reszvetelt! mindig is tudtam hogy egy seggfej (bocsanat a szoert. meg amugy is, remelem ezen nem sertodik majd meg, de neki is elmondtam mar ezerszer..), de hat azert ennel tobbet vartam volna... de most mit csinaljak vele... ha azt megoldom, hogy az indiai baratommal meg anyamekkal beszeljek, akkor vele is meglehetne.. csak akarat kerdese. de mint latszik, nem nagyon erolteti. en meg annyira se fogom. azert ennel tobbet erdemlek!

na mindegy... holnap egyedul fogok dolgozni... kemeny nap lesz, de hat ez van. nekem legalabb van melom.. Harleyt meg mindig hianyolom... pont megkertem volna, hogy vigyen mar el vmi igazi amerikai koncertre vagy valami, de hat... probaltam megkeresni, de nem tudom a vezeteknevet... aaahh... majd lesz vmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése