2013. július 25., csütörtök

some days are better than the others

tudom tudom tudom... nem irok mar miota... sajnalom... tenyleg, de egyszeruen nincs idom. ha esetleg nem esek be felholtan az agyba, akkor a couchsurfinget bujom, mert kisse beparaztam, hogy meg mindig nincs se jegyem sehova, se szallasom. most mar lassan a hosteleken gondolkozok.. de majd meglatjuk

eddig csak ugy szimplan kb 10en utasitottak vissza, csak bostonban. pedig azert csak nem nezek ki tomeggyilkosnak, vagy ilyesmi, ugye?? nyugtassatok meg, hogy nem?

pedig azert van neha hajlamom... pl most, miutan megtudtam, hogy az exem ax exevel ment kirandulgani.. ki akar meghalni??? de vigyorogva, hogy ne legyen belole senkinek se baja....

tudom hogy kibaszott jo fej vagyok, de ez azert mar kiverte a biztositekot... hosszu volt ez a nap....

kezdjuk a hetfoi szabadnappal. persze nem mentunk partizni, pedig kb az egesz tarsasagnak mondtam, es mindenki bologatott, de veglis nem lett belole semmi, hanem megis mi legyen, hat satrazas... mert az olyan ki....szott jo... persze csak a poen kedveert roahdt hideg volt, szoval a kocsiban aludtam, teljesen elgenberedtem reggelre. az izgalmas resze viszont csak ekkor kezdodott. felkeltett az egyik csaj reggel 7kor, hogy MOST el kell huznunk, mert elvileg hangosak voltunk, es kicsapnak minket  a tabor teruleterol. sot, lehet hogy meg potdijat is kell fizetnunk, ami kb 50 dollar lett volna fejenkent. szerencsere sikerult kikerulni... utana egesz nap nem volt semmi... amugy az is poen hogy miutan kivagtak minket egy folyoparton heveredtunk le, es ott szundiztak egesz nap a tobbiek. de milyen gaz mar ez? csovezni menekulnek a gyerekek elol??


azota meg melo, melo melo. probalom keresni a couchsurfinges cuccokat, de nincs semmi. tenyleg ilyen nehez talani??? mondom, eddig kb 10en utasitottak vissza... egyetlen egy emberke mondta, hogy ha nem megy europaba, akkor tud fogadni. remelem sikerul megoldani a helyzetet, mert igy mar nagyon ergya. jah, es a poen kedveert az officos gep mar megint nem mukodik. tegnap az egyik sracet kertem kolcson, most meg a fenykepeszek szobajaba keredzkettem be, tok aranyosak.

a hetem legpozitivabb resze, hogy Vernon vett nekem fagyit. eskuszom, ez dobja fel az egesz rohadt hetemet. barmi szarsag tortenhet, van kb egy fel liter csokifagyim. Vernon, imaaadlak!!!!

jah, hetfon kiderult, hogy megvaltoztattak a gyerekfelugyelok szabadnapjait, elvesztettem hetforol Sarat meg Fergust, viszont pl Zack maradt, ugyhogy tippem sincs, mit kene csinalnom. pedig mar csak 4 szabadnapom van, meg kell valogatni kivel leszek egyutt. tekintve, hogy nekik mar csak 3 lesz :\ elegge elkeserito, mar erzi az ember a veget, pedig amugy meg rohadt messze van.

a mai seggfejsegekrol meg hat mar beszelni sincs kedvem. tartsd eszben a FAGYIT! egy szobaval arrebb var a hutoben... FAGYI, nincs semmi baj... nem gyilkolunk mokuskakat (Lia asszem ragadt valami ram a duhlevezeto hajlamaidol). szoval FAGYI

meg nem meseltem nektek a Collum nevezetu gyerekrol itt az irodaban. o is most nyaron erkezet. innentol a pont pont pont helyere kepzeljetek el a legdurvabb karomkodasokat amiket ismertek. szoval ez a kis ......... ....... is most erkezett, de hat mivel o officeos, azt hiszi hogy o .....ta  spanyol viaszt. szoval azt hiszi hogy mivel o officeos, tobbet er, mint mi mezei dolgozo kis mehecskek. lenyeg, hogy ezek a .......   ............... figyelni a golfkocsi kulcsaira es minden kis ........... odaadtak, hogy hasznaljak, most meg csodalkoznak, hogy nincs meg. es persze ezt is ki ........... meg?? hat miert is ne, EN. full poen, hogy amugy ma megint egyedul dolgoztam, ugyhogy vicces volt csak ugy egyedul nekifutottam a takaritasnak, mint egy kis mano, a sok cuccal magamon. direkt elveztem :) a mosoly ne tevesszen meg, akkorra mar felig bogtem, hogy megint en ........ majd egesz nap.

 what a luck, a maintenences fiuk osszetakoltak nekem ezt a csodat, ugyhogy valamivel konnyebb lett vegul a sorsom, es valamilyen isteni csoda folytan meg idoben is vegeztem. ugyhogy most ............ az osszes kis .........., vagy megfejelem oket.

es persze meg mindig semmi hir a couchsurfingrol..... .............. jo.

amugy meg mutatok most nektek par kepet, ami szerencsere nem a hangulatomhoz kapcsolodik, csak erdekesseg. a minap volt egy rohadt nagy vihar, es az amugy kb fel ugrassal atlepheto patakocsank igy nezett ki
a masik viszont az egyik kabinban volt, kabin 7 szabalyai, ajanlom figyelmetekbe az elsot
no wierdly touching yourself or others \ nincs furcsa magadhoz nyulas, se masokhoz
vajon mi vezethette oket odaig, hogy ezt leirjak, es miert van az elso helyen????

vegul pedig az elozo session zarasakor ezt az uzenetet kaptuk az egyik kabintol, iszonyat kis cukik.

ezennel zarnam is mai blogomat, extra koszonet annak a kis ......... ......... .......... ......... ........... Collumnak, es egyetlen draga exemnek, akitol egy ............ dolgot kertem, es meg veletlenul se menne neki. de pozitivum hogy elmondta, koszonet erte, kb 1 oras facebook orditozas es karomkodas utan mar jobban vagyok, es FAGYI, Vernon, isten kiraly vagy, nem tudom mi lenne velem nelkuled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése