2013. július 17., szerda

hahooo

udv mindenkinek a messzi nyugatrol.

sikerrel jelentketem, hogy megfaztam, vagy vmi ilyesmi. vasarnap este szabadnapunk leven, elmentunk satorozni. nem is lett volna vele semmi baj. gyunyoru ido, miegyebb. bar nem volt vele semmi erdekes. egy kis ivaszat stb stb. csak en mar akkor is hulla faradt voltam. utana meg a taborozassal se lett volna semmi baj, csak valahogy sikerult a torkomnak kicsit megfaznia. azota is azt szenvedem, meg a kialvatlansagomat, meg az almatlansagomat. szornyu. hazaertunk, es egybol be kellett fekudnom az agyba. kb ket orad alutam, mire kb este 8 korul felkeltem, mentem egy kort, es 10kor mar megint ugy aludtam mint egy kisbaba...

mily szerencse, hogy masnap egyedul kellett dolgoznom, megint beallitottak a mosodaba, amivel semmi baj nincs, eleg nyugis, csak rohadt almosito. alig birtam ebren maradni, es delutan amikor vegeztem a meloval, megint bedoltem az agyba. megint 8kor felkelek. szerencsere a gyerekek orditozasara. azert vannak pillanatok, amikor birnek agy bombat kozejuk dobni :\ de szerencsere meg volt egy kis csokim, ami sikeresen felviditott, majd megint visszamasztam aludni.

ma mar kisse normalisabb formaban voltam, csak az ido jott be. volt minimum 35 fok, amivel melo kozben nem sok mindent tud kezdeni az ember. meghult torokra hideg vizet nem birtam inni, lehuteni se tudtam magam. szornyu az az erzes, amikor egyszerre meleged van, es fazol is. de mazlink volt, mert fel oraval korabban elengedtek minket. most meg itt irogatom a semmit, mert mar regen irtam. de hat ha nincs megint mit??? oo myyy gooood... muzsa, kerlek adj ithletet, mit irhatnek.....


no lassuk csak..... elkezdtem tervezgetni az utazasomat.
tobb mint valoszinu, aug 25en vegzek, 26an indulok bostonba. ott couchsurgint 28-29ig, utana new york. ennyi. de tenyleg... most valahogy nem megy az iras.... meg semmi se tortenik :\\\ ooo maybe next time :|

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése